fredag, december 21, 2007

Två dagar kvar

till julafton och det är fortfarande en hel del att göra. Varit inne i stan i flera timmar, men fick inte uträttat speciellt mycket ändå.

Till råga på allt vaknade jag imorses klockan 04 av att jag höll på att kräkas i sömnen... Rusade upp på toaletten men det gick över, i alla fall det mest akuta. Somnade om efter en stund, men när jag vaknade var jag fortfarande ganska illamående och såg till att ha en plastpåse i närheten.

Var orolig hela förmiddagen för att jag fått vinterkräksjukan eller något annat. Jag som *peppar peppar* aldrig varit magsjuk. Men det blev bättre och bättre under dagen, men helt borta är det inte. Det känns som det gjorde för ganska exakt ett år sedan, som om jag vore gravid. Vilket jag vet att jag inte är nu.

Förhoppningsvis klarar vi oss. *håller tummarna* Det vore värsta mardrömmen att bli sjuk precis så nära inpå julen, när jag suttit och väntat på att få pengar för att få handla klart någon gång...

Inga kommentarer: