tisdag, oktober 18, 2005

Dag 8 - Förkyld?

Jag är så trött, fryser och är tung i hela kroppen. Hade bestämt mig för att jobba över, men jag vet inte om jag pallar det.

Jag ringde till tillverkaren av mina sprutor tidigare idag, fick veta att det inte gör något att jag tog sprutan lite senare och att jag skall fortsätta ta den klockan 19. Vidare så har jag tillräckligt kvar i sprutan för att ta den sista ikväll. Så ingen ko på isen här inte...

Imorgon blir det första äggblåsekontrollen för den här cykeln.

Usch, tar nog och pallrar mig hem snart.

4 kommentarer:

crrly sa...

Hej, ramlade in... Läsr å läser å läser... Ska själv börja spraya snart, hu...

Astillbe sa...

Hej!
Så du börjar också spraya snart! Är det första gången för dig?

Håller tummarna för att det går bra för er!

crrly sa...

Japp, första gången! Tack detsamma!

Astillbe sa...

Marmelad - VA! Finns det datapgrogram där man kan designa trädgården?! Eller skojar du bara med mig?! ;-)

Det hade varit skitkul och ha annars!

Kram!