fredag, oktober 07, 2005

Dag 33 - Låttips

Blev lite nostalgisk och slängde på en skiva med Return. Kan inte välja riktigt mellan mina två favoritsånger, så det blir två tips:
  • Sing me a song
  • Can you forgive me
Låtarna är kanonfina och passar lika bra vid bra humör som när man är ledsen. Vet inte hur många gånger jag suttit och grinat till framför allt "Sing me a song".

Men än så länge har jag inte att grina för, så länge jag inte skrapar mina trisslotter kan jag vara miljonär. Och så länge jag inte testar - så kan jag ha ett litet mirakel där inne.

Så jag njuter bara av veckans bästa kväll - fredagen! Och lyssnar på bra musik! ;-)

1 kommentar:

Astillbe sa...

;-) Du är för härlig du! Men du kan nog släppa dina tummar, hoppas att du inte får några permanenta skador på dem! Vill gärna använda dem om typ 3 veckor igen eller så. Men jag håller mina (varma) tummar stenhårt för dig. Hoppas ni har en bra helg på landet!

KRAM!