fredag, oktober 28, 2005

Dag 18 - Helt slut...

Det har varit en jobbig vecka med mycket övertid. Och stress. Idag kom jag inte hem innan klockan var nämare 20 - men det berodde inte så mycket på jobbet utan allt shoppande. Hann med en utförsäljning av kläder, överkast på Hemtex, torrfoder i djuraffären, öl och vin på Bolaget, några lamputtag och till slut även storhandling av mat. Så nu är jag så trött så trött.

Imorgon är det tidigt upp som gäller och fortsätta med renoveringen. Och här har det hänt mycket på sistone, det känns skönt att man kommer framåt.

Nu har det gått fyra dagar sedan inseminationen. Och jag börjar känna av biverkningarna av progesteronet som gör en fullständigt skengravid.

Angående boken jag köpte, jag tror jag tagit mig vatten över huvudet. Skriver mer om det imorgon, nu skall jag leta fram min godispåse och se om jag orkar med ett avsnitt av The 4400 innan jag trynar in.

Natti natti...

1 kommentar:

Astillbe sa...

Nej, tyvärr är det inte vår katt! Tyckte det var en så härlig bild, letade efter en bild som var "helt slut".

;-)