torsdag, oktober 13, 2005

Dag 2 - Som blev dag 3

Ibland går tiden lite extra fort! Som när dag 2 blir dag 3 istället. ;-)

Var hos gyn idag. Vi bestämde att jag skulle genomföra ytterligare en insemination, dels pga av att vi egentligen bara har gjort två som varit dugliga, och dels på grund av att julen kommer emellan. Gyn ansåg att fler inseminationer sedan är meningslöst. Vi fick pratat en hel del om IVF och jag fick lite svar på några frågor. Så i slutet på november/början på december så skall jag börja spraya!

Vi diskuterade huruvida vi skulle räkna tisdag som dag ett eller ej. Gyn ansåg att det är bättre att börja för tidigt än för sent, därav att vi flyttar fram till dag 3, dvs mensdag 1 var i tisdags. Så det ligger en ny Gonal-F spruta i min jobbväska nu - redo att tas om sisådär en timme. Måste bara ta och pallra mig hem först.

Hos gyn idag var det en jättesöt liten tjej som höll show. Ungefär året gammal som flirtade med oss alla på sina ostadiga ben. Sådana syner får mig till att orka - jag vill också ha en liten docka! ;-)

Inga kommentarer: