fredag, oktober 21, 2005

Dag 11 - Drömmar

Känner mig helt slut i kroppen. Som jag blivit överkörd av något stort. Har haft en fruktansvärd mardröm inatt. Jag drömde att em av mina systrar dog. Jag har skrikit och gråtit hela natten i drömmen och när jag vaknade kände jag mig mörbultad. Till saken hör den att vi har kommit på kant med varandra, och jag var så förtvivlad i drömmen att vi inte hann rätta till saker och ting innan det var försent.

Fy farao, vill bara gråta. Det kändes så verkligt när jag drömde. Har ont i halsen av mitt drömmande - har förmodligen legat och spänt halsen, precis som om jag skulle skrikit i verkligheten. Usch.

Känner mig inte alls upplagd för bebisverkstad, får försöka skaka av mig det här och rycka upp mig. Fast helst av allt vill jag bara krypa ner i sängen igen sova. Får begrava mig i papper här på jobbet istället och tänka på annat en stund.

Inga kommentarer: