onsdag, februari 01, 2006

Dag 24 - Sprutdag 15 - VUL rapport

Varit på VUL imorses igen. Hade ca 10 blåsor som var mellan 10-20 mm stora. Enligt gyn har jag ett medelmåttigt resultat som de är nöjda med.

Och precis nu ringde de tillbaka efter att ha pratat med Carlanderska. Det blir äggplock på FREDAG! *skakig* Det är så ruskigt skönt att få veta när. Känner mig alldeles gråtfärdig - både av lättnad och oro.

Så nu måste jag åka in till stan igen, till gyn och få information. Försöker få tag på sambon men han är upptagen i telefon...

Så ni där ute, håll gärna en tumme eller två för oss, jag vill så gärna att detta skall fungera.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänker på dig och håller tummarna. Mitt resultat var ungefär detsamma. 10 blåsor där de största var 22 och dina hinner ju dit innan fredag. Kram kram

Mustardseed sa...

Jag håller alla tummarna för er att det blir önskat resultat!!

Anonym sa...

Håller också tummarna! Brukar läsa din blogg utan att lämna en kommentar, men tycker att det var dags att göra det nu :-)

Anonym sa...

Håller tummarna stenhårt!

Vi på Kantarellen sa...

Så gissa vad jag ska göra på fredag..... tummarna!

Anonym sa...

YES!! Va härligt. Håller mina tummar för er!!

Yogamamma sa...

jajamen, jag håller tummarna, och tårna och hela kroppen. Lycka till!

Anonym sa...

Åhh, så spännande!!
Håller alla mina tummar och stortår!

*kram*

Linda sa...

Jag håller både tummar och tår för er!

Anonym sa...

Håller alla tummar jag kan...både mina och Alvas...tårna oxå :)

Astillbe sa...

Oj! Så många kommentarer jag fått. Vet inte var jag skall börja eller hur jag kan tacka er...

Tack Carnesir, moderna, madeleine, tinselflickan, mamselamsen, tess, baby or not, trez, gosan och annica!

Ni är för goa!

Kram!