söndag, februari 19, 2006

Dag 42 - Ruvardag 14 - Inget test än

Vaknade 5:30 och var så in i bänken kissnödig. Lyckades ändå hålla mig och somnade om. Vaknade två timmar senare och höll på att spricka. Puffade lite på sambon och frågade - nu eller sen? Vi tar det ikväll, sa han och jag rusade ner på toa.

Vi har nämligen nattgäster så det är svårt att ha lite privatliv just nu, som både vad ett + och ett - skulle ge.

Så vi håller oss själva och er på halster lite till...


Lägesrapport för övrigt - ingen mens, ingen värk, lite huvudvärk, redan kissnödig igen och inte gnällig (...än... om ni frågar sambon).

5 kommentarer:

Malin sa...

Håller tummarna!!!

Anonym sa...

Oj oj oj... HUR kan du bara hålla dej???? ;-)

Lycka till ikväll då! Håller tummarna hårt!

Anonym sa...

men ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHH! Jag visste väl att jag drömde sant om att du skulle hålla oss på sträckbänken! Ikväll liksom, hallå!!! Hur ska jag kunna hålla mig?! :-D

Anonym sa...

Men bah! ;-) Ikväll som först säger du? Hur i hela friden ska JAG få den här dagen att gå? *fniss*

Mina tummar som igår var blåa har nu fått en lilaaktig ton, men jag fortsätter att hålla dem jättehårt så länge som det behövs.

kramar, Anki

Anonym sa...

Men ÅÅÅÅh... jag trodde ni hade testat när jag såg det nya inlägget! :-D Jag fortsätter att hålla tummarna. Hoppas hoppas!!