torsdag, februari 16, 2006

Dag 39 - Ruvardag 11

Hade uppriktigt väldigt svårt att få i mig lunchen idag. Men det var för att den var för saltad. Men tvi, det gick inte att få ner.

På eftermiddagen har nu mensvärken satt igång igen, eller snarare lite kraftigare molvärk, kommer och går hela tiden. Ena stunden tror man att det är kört för att man får mensvärk. När den sedan försvinner så tror man att det är kört på grund av det. Och när den drar igång igen efter två dagar, ja då tror man att det är kört igen. Velpanna!

Det kan ju tyckas att jag inte gör annat än grunnar på detta, men jag får faktiskt gjort en hel del mellan varven och tankarna också. ;-D Försöker hålla mig lite mentalt stabil!

Så snart är det dags för kvällsritualen igen, värma majskudden och krypa ner och hoppas att morgondagen blir minst lika bra som idag. Imorgon skulle vara motsvarande IM för mig i en normal cykel.

Önskar er alla en god natt! Sussa sött!

2 kommentarer:

Astillbe sa...

Tänkte faktiskt jag skulle fråga dig om du känt något sista veckan.

Mensvärken har lagt av igen. Just nu känns inget alls. Men jag har för mig att jag haft det så här innan av proggisarna också.

Drömde inatt att jag började blöda... *misströstar*

Och var inte orolig, det kommer att gå jättebra!!! KRAM!

Anonym sa...

Det är så här jävligt att ruva. Men mina tummar funkade för marmelad så varför skulle de inte funka för dig också?

Jag hoppas. Hoppas och hoppas att det är er tur nu.

Kram!!