lördag, februari 11, 2006

Dag 34 - Ruvardag 6

Vaknade kl 05 imorses och det slog mig med en gång att jag glömt ta proggisen när jag gick och la mig. Men sedan ändrade jag mig sömndrucket och kom fram till att jag visst tagit den. Vilket jag insåg när jag vaknade klockan 08 och klarvaket insåg att det hade jag inte alls.

Har ältat detta större delen av dagen. I början mådde jag otroligt dåligt och kände att nu är allt kört. Jag tog ingen proggis på 17 timmar, den senaste tog jag kl 15 igår eftermiddag. Och när jag inte kände något alls på morgonen trodde jag att det berodde på lågt progesteronvärde, och när jag fick svaga menskänningar på eftermiddagen trodde jag att det berodde på detsamma. Jag har aldrig glömt den innan - varför i jösse namn skulle jag göra det nu?

Har lugnat ner mig lite. Men gör man för att vara fokuserad, positiv och avslappnad? Lobotomi?


PS. Igår kväll hade min sambo köpt ett jättegott rödvin till maten (vi hade gäster). Som jag inte alls drack. Fick inte, ville inte. Men visst hade det varit gott... År 2007.

Inga kommentarer: