lördag, januari 31, 2009

Då var det dags igen

Att fylla år alltså.

Som vanligt känns det inget speciellt, det är mest en massa stress för att hinna få ihop allt. Men visst är det trevligt att ändå få träffa familj och vänner.

Liten var så otroligt uppspelt när hans vänner kom på kvällen, jag har aldrig sett honom så glad och busig med kompisarna innan. Ljudnivån var ordentligt hög och jag kan ana hur framtida barnkalas kommer låta... ;-)

Han var vaken till otroliga halv elva på kvällen, utan att visa sig trött tidigare. Men väl i säng slocknade han fort.

Även om jag är en person som hellre ger folk presenter än får, så blev jag troligt glad för mina fina presenter - bland annat filter till min systemkamera, pengar (ska användas till min efterlängtade digitala fotoram), en bola, blommor och lite fotvårdsprodukter (har ju problem med mina fötter).

Inga kommentarer: