fredag, mars 03, 2006

Fredag!

Nu har allt lugnat ner sig hemma med hantverkare och annat. Nu är det bara sambon och jag och katterna. Det är tyst och lugnt hemma. Lite tomt. Och mycket byggdamm - det letar ju sig in överallt!

Men nu får vi äntligen tid för oss själva! Så ikväll har vi bokat in en bio för att komma iväg och göra något. Men vi skall ta pensionärsbion - alltså den tidiga! ;-D Vi är alldeles för trötta för att gå på en senare. Bättre att få komma hem tidigt och gå till sängs - inte nödvändigtvis för att sova! *fniss*

Imorgon skall mamma, pappa och minsta systern komma på besök. Vill gärna få lite städat hemma innan dess, men det är stenkört. Det är alldeles för rörigt och kommer ta hela helgen och lite till för att få iordning.

Idag kommer mina ägglossningstester som jag skall kasta mig över direkt. Hoppas att tio räcker - jag vet inte alls när, om eller hur. Kanske har det redan varit eller kanske det inte blir något alls denna månad?

Vi får se!

1 kommentar:

Astillbe sa...

*fniss* det skall vi nog göra!!! herregud, det spelar ju ingen roll vilken film vi väljer då ju!!!