onsdag, mars 01, 2006

Dröm

Jag har ju lite svårt att komma ihåg mina drömmar. Men jag minns definitivt vad jag drömde inatt.

Jag drömde att jag gjorde ett graviditetstest och det var positivt! Detta test hade en punkt som lyste grönt om man var gravid - min sken starkt i mörkret! Och jag fick två fina streck i ett kors (som CB:s tester). Gissa om vi var glada! Och när vi gjorde om testet så visade det samma!

Lite bitter eftersmak när jag vaknade. Först mindes jag inte drömmen men så plötsligt kom jag ihåg det.

Första gången jag har drömt om detta (som jag minns). Kan ju inte hoppas på annat än att det var en dröm som kommer att slå in.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du ser. Nu har både du och jag drömt det. Det kan inte betyda något annat än något positivt! Tids nog så slår din dröm in, jag kan inte tro något annat!!! Håller alla tummar och tår och fingrar och allt jag har för er!! Många kramar!

Anonym sa...

Vet du vad? Månaden före jag blev gravid drömde jag oxå om positivt test :) Sen det där med muggar på toa. Jag använde mig av sånadär engångsmuggar som finns på dom flesta toaletter här. Då var det enkelt att bara slänga dem sen. Värre var det att slänga alla använda äl-test. Dom fick man minsann virra in i en massa papper...haha...

Ellinor sa...

Jag håller verkligen tummarna för att det snart kommer att inträffa!

Astillbe sa...

marmelad - för eller senare blir det nog en sanndröm! ;-)

anna - var dina test också gröna?! *fniss* Mina var så där kryptonitgrön - starkt lysande!

annica - har alltid släpat hem mina ältester och slängt dem! Livrädd att någon skall hitta och livrädd för att någon skall ramla ur väskan.... ;-)

myran - tack för tummarna! ;-)