söndag, augusti 06, 2006

Spraydag 25 - Sprutdag 5

Panik! Sista dagen innan jobbet börjar igen!!!

Idag har vi firat av sommaren genom att tillbringa denna underbara dag på superduperbarnvänliga stranden på Västkusten, solat och badat. Bara njutit. Jag låg i riktigt länge i vattnet sista gången för att det just var sista gången, förmodligen för det här året. Det känns så oerhört ledsamt att sommaren går mot sitt slut.

När vi gick bort från stranden mot bilen blundade jag och insöp den underbara doften av varm salt tångig doft. My favorite. Den skall jag plocka fram i vinter när det är kallt och tris. Som sommarbarn här på Västkusten, finns det ingen härligare doft.

När vi kom hem var det dags för sprutor. Idag gick det betydligt bättre än igår att blanda Menopur. Däremot börjar mitt spray ta slut, jag kommer aldrig klara mig till på fredag med det lilla jag har kvar. Och eftersom vi har en nattgäst sedan igår så tvingas jag sitta på badrumsgolvet med låst dörr och ordna med sprutorna. Idg har jag testat med att ta en spruta på varje sida. Av någon anledning gör allt på mig ondare på vänster sida, därför tar jag den enkla problemfria Gonal-F sprutan på vänster sida och Menopur på höger.

----------
Sprayningar: 8:00, 13:00, 18:00 och 23:00.
Antal promenader på semestern: 16
Antal stranddagar på semestern: 12
Antal regniga dagar på semestern: 7
Antal cykelturer på semestern: 4