tisdag, augusti 29, 2006

Ruvardag 12

Dagen är en enda lång transportsträcka mellan varje toabesök. Har knappt känt någon värk alls, inte känt något alls egentligen. Mina värme- & frysvallningar fortsätter, nu är det frys som gäller, nyss var jag varm som bara den.

Inget blod idag heller. *peppar peppar* *ta i trä* etc etc.

Jag är så nervös och nipprig. Jag har ingen karaktär när det gäller jobbet. Eller nåja, visst har jag det. Har hållit i en utbildning hela dagen, och nu när man har tid att sitta lite framför datorn och skyffla papper och gå igenom alla mail, då pallar jag inte. Jag vill bara hem och koppla av. Träffa sambon. Mysa. Sova. Jag vill bara inte vara här.

Men det blir bara ett kort besök hemma, sedan är det jobbmiddag ikväll. Men det får bli ett tidigt uppbrott, jag är trött och vill hem och koppla av en stund.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är det inte dags att tjuvtesta snart?! ;-) Jag sitter här som på nålar... Förstår att _du_ är nervös...!

Håller tummarna och krullar tårna!

kramar
Åsa

Anonym sa...

*håller alla tummar jag har* hoppas verkligen att det går vägen den här gången! tänker på er!!! /Paula

Anonym sa...

Molvärk är bra! Att frysa är oxå bra, om jag minns rätt. Bra för du vet vad.
Mina tummar är blå!