onsdag, augusti 23, 2006

Ruvardag 6

Idag kanske Axl fäster där inne. Lite silvertejp vore inte fel...

På eftermiddagen kände jag ett smärtsamt hugg på vänster sida om tjejmagen, långt ner. 15-20 min senare högg det till en gång igen. Förmodligen var det något helt annat, men önska kan man ju.

Vädret såg lovande ut idag, inget regn på hela dagen och en hel del sol på eftermiddagen och kvällen. Vi slog till och klippte vår alldels vildvuxna gräsmatta och hann nästan klart innan himlen öppnade sig och det fullständigt vräkte ner massor av regn på mycket kort tid. Som om vi inte fått nog.

Efter regnet sprack det upp igen och jag tog en sen promenad om en halvtimme. Det var otroligt skönt att gå ute sent, det hade börjat bli mörkt när jag kom tillbaka. De ruggiga höstkvällarna börjar kännas av nu av all fukten. Men promenaden rensade tankarna och jag var på gott humör när jag återvände hem.

Inga kommentarer: