onsdag, augusti 30, 2006

Ruvardag 13

Idag är det två veckor sedan jag plockades på 12 ägg. Således kan man alltså räkna den dagen som ägglossning, vilket nu skulle motsvara 14 dpo (dagar efter ägglossning). Jag har nog skrivit något galet tidigare tror jag, har räknat fel. Så det är inte idag som det är IM (Icke Mens) utan imorgon.

Phhuuu. Då kan man andas ut en dag till. Lugn och fin…

Förra gången började jag småblöda på 16 dpo. Det var min 14:e ruvardag då, om man räknar dagen för ET som dag 1. Den gången var det tre dagar mellan plock och insättning, nu var det två.

Symptom? Nada. Ingenting. Inte ens molvärk som jag brukar få av progesteronet i vanliga fall. Under den senaste veckan har jag ibland vid ett fåtal tillfällen känt av där huggen var för någon vecka sedan. Betyder? Har inte en aning. Vågar inte hoppas…

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag håller tummarna så hårt, så hårt för dig!
Kram!

Anonym sa...

*håller alla tummar jag har*

Anonym sa...

Håller mina tummar jättehårt jag också! Stor kram

Astillbe sa...

Tack vänner. Nu börjar jag blir nipprig.

Kan inte koncentrera mig på jobbet, knappt gjort något alls idag...