tisdag, augusti 15, 2006

Nervöst värre

Det spelar ingen roll att jag har gjort det här innan. Jag är så himla nervös och spänd. Sitter och hoppar med benen. Ont i nacken och axlar. Inte ett dugg trött utan hur pigg som helst. Hur skall jag kunna somna?

På kvällen har det börjat göra riktigt ont i magen. Nu känns det inte lika häftigt längre, utan verkligheten gör sig mer påmind. Och ondare skall det göra. Jag hoppas bara att det kommer att gå lika bra som förra gången, jag kände ingenting under ingreppet och allt gick så himla fort. Jag hade ganska ont dagen efter, men det gick ganska bra (förutom vid toabesök och varje gång jag satte mig ner på en stol, då sköt smärtan till ordentligt över äggstockarna).

Tack snälla ni för era kommentarer, tummar och uppmuntran. Ni gör mig starkare.

Jag återkommer imorgon med rapport.

5 kommentarer:

Linda sa...

Jag håller tummar och tår för dig i morgon!!

Kram!

Carnesir sa...

Å vad jag tänker på dig. Kram kram

Anonym sa...

Grattis till äggskörden i dag, vännen! (en liten rosaprickig elefantfågel viskade i mitt öra i dag)

Vila nu ut och ta igen dig så håller alla vi andra tummarna för att alla blir befruktade och fortsätter att dela sig så ni får ett gäng till frysen också.

Kram!!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Håller tummarna stenhårt för dig! Kram!

Astillbe sa...

Tack vänner!!! Ni är för goa!

Tina - jag fick även hälsning via T på SMS och tackar ödmjukast! :-D