fredag, augusti 04, 2006

Spraydag 23 - Sprutdag 3

Gha!!! Drömt och sex hela natten igen! När jag vaknade sa jag till sambon att när han kommer hem ikväll då jävlar! ;-D

Om inte mitt minne sviker mig från föregående behandling så slutade värmevallningarna direkt när jag började med sprutorna. Det har de inte gjort den här gången. De har möjligt minskat i styrka och antal på dagen, men nätterna är fortsatt jobbiga. Tack och lov att vi har en fläkt nu, den lindrar lite i alla fall.

Idag på morgonen var jag åter på vårt sjukhus och tog östradiolprov. Fick samma goa sjuksköterska som förra gången och vi pratade lite om hennes behandling som hon gjorde för många år sedan - de fick ta sprutor i rumpan själva, vilket jag misstänker var progesteronet. Phu, magen räcker för mig tack.

Och mitt puckade jag - jag kontrollerade att jag gjort allt rätt med kuvertet (med blodprovet) och förslutit det rätt, skrivit all information på innan jag la det på lådan. Gjorde exakt samma sak som förra gången. 2 sekunder senare kom jag på vad som var fel. FRIMÄRKE!. Jag hade köpt på mig 10 st för att täcka framtida behov, men glömt sätta på dem... grrrr. Jag hade ju gjort precis som förra gången. Men då lämnade jag in kuvertet på posten så då satte jag aldrig på frimärket... *jösses*. Så det var bara att snällt åka ner dit vid 18-tiden och vänta på att posten skulle komma och tömma brevlådan så jag fick frankerat.

Och på kvällen? Ja, eftersom detta inte är en sexblogg så tänker jag inte säga något om det. Mer än att det var väldigt bra. *fniss*

----------
Sprayningar: 8:00, 13:00, 18:00 och 23:00.
Antal promenader på semestern: 15
Antal stranddagar på semestern: 10
Antal regniga dagar på semestern: 7
Antal cykelturer på semestern: 4