onsdag, augusti 02, 2006

25 000!

Nu har jag passerat 25 000 besökare! Det känns jätteroligt att det finns personer som är intresserade av läsa vad jag skriver. Och att ni finns kvar fast bloggen i princip legat nere under min semester!

Men vilka är ni? Jag ser att en massa personer kommer in från flera olika ställen (från statistiken), men många lämnar inga spår. Flera av er känner jag till, de flesta i samma situation som jag eller har varit där. Så nu är jag lite nyfiken på vilka fler som läser här regelbundet?!

Lämna gärna ett litet avtryck!

:-D


Jag skall fortsätta uppdateringen av bloggen idag, hann inget igår eftersom jag var hela dagen i Gbg. Först på SU och sedan IKEA! Kan meddela att jag nu är nedreglerad och skall börja med sprutorna idag.

28 kommentarer:

Anonym sa...

Lämnar väl ett litet avtryck då. Tror att jag hamnade här via Tjejblog eller så. :)

N sa...

Hej
Jag är bara en som hitta hit för namnet på bloggen.

Anonym sa...

Jag är en tjej som ska gå igenom min första IVF till hösten och följer din och flera andra bloggar på nätet. Det är så skönt att läsa om andras erfarenheter, kanske blir jag mer förberedd då och jag känner att jag inte är ensam..
Önskar dig allt gott och hoppas verkligen att det kommer gå bra!

Anonym sa...

Mej känner du men jag lämnar ett avtryck ändå. Skönt att du är tillbaka - jag håller verkligen tummarna för att det går bra nu!

Stor kram!

Anonym sa...

Ja du, kommer inte ihåg hur jag hamnade här. Antagligen via någon av dina nätvänner..

Anonym sa...

Hej Busan
Jag är din gamla PFB polare...Molly Mus :)
Vet inte hur jag hittade denna sida men tror att det var fr ngn länk på din AFF sida, så jag har följt dig ett tag här (har sidan som bokmärke o brukar kolla varje dag :) )....sorry att jag inte lämnat ngt spår förrän nu.

Ha det gott i sommarvärmen och jag håller tummarna hårt för att ni skall lyckas snart.

Kram Ellica / Molly Mus

Anonym sa...

Mig känner du också till. Jag kom faktiskt inte ihåg hur jag hamnade här och har aldrig varit i din situation. På något sätt så kan jag ändå relatera till dig och din kamp. För mig är du nämligen redan en mamma. En mamma som kämpar för att få sitt barn, något du kommer att lyckas med. Kram och keep up the good work!

Anna sa...

Jag tror jag hittade hit via ngn annan blogg. Har din blogg som favorit och kikar in varje dag.

Astillbe sa...

Hej alla kända och okända, nya och gamla! ;-) Roligt att läsa hur ni tagit er hit!

Och tack för alla lyckönskningar!

Kram!

Anonym sa...

Hej,

Jag har följt dig sen i julas skulle jag tro. Läser din blogg nästan dagligen. Själv har jag gjort en IVF och kommer att göra nästa någon gång under hösten. Jag hoppas verkligen att denna gång ska fungera för dig, det förtjänar du!

Anonym sa...

Hej på dig!
Skall också göra vårt 1:a IVF på Carlanderska i Gbg nu i höst! Spännande att läsa hur du upplever det hela! Kram,Aya

Anonym sa...

Hittade hit via en annan blogg (eller var det via tjejblog.com?). Kollar din blogg varje dag och håller tummarna!

Mina sa...

Jag har följt dig i flera månader och hoppas verkligen att det är din tur nu. Jag ska själv göra försök nr två nu någon gång i höst (när vi kommit fram i kön)och är försiktigt optimistisk över detta. Lycka till!

Anonym sa...

Mig känner du inte... Jag är Ellen. Jag läser och begrundar!

Anonym sa...

*lämnar avtryck*
Du minns ju mig från PFB. Jag har din sida inlagd som favorit och läser regelbundet... Kramar!

Anonym sa...

Hej hej! Jag hittade nog hit via en annan blogg tror jag, osäker på vilken. Tycker du skriver så himla öppet och direkt och bra så jag återkommer hela tiden! Håller tummarna hårt hårt för er.

Astillbe sa...

Molly Mus och Myggis! Jag hoppas ni har det bra, tänker på er ofta. Ser tillbaka på PFB-tiden med glädje och viss saknad. Tur att jag inte visste då att jag ff skulle häcka på den här sidan... Hoppas ni har en bra sommar med era små troll!!! Pussa lite från mig! *kramar om*

Tack ni andra också! *blir lite mallig och stolt* Tack för att ni läser och lämnar ett litet avtryck. Bloggen kom till av en rent mental orsak - jag ville skriva av mig. Och genom er läsning ger det mig på något sätt en styka att fortsätta. TACK!

Kramar Astillbe

Astillbe sa...

Glömde ju. Självklart ett stort lycka till, till er som skall genomföra IVF nu efter sommaren/under hösten!

Anonym sa...

*vinkar*
Kikar in här då och då. Hoppas att du snart kommer och gör oss sällskap inne på "Gravid/förälder efter SABG/IVF"!!!

Många kramar
"Hermelinen" från AFF

Stina Lilja sa...

Jag har fyra barn, varav tre har kommit till oss via IVF. Fick precis tips om din sida och ska titta runt lite till.
Behöver jag säga att jag hoppas att ni lyckas?! =)
Må så gott det går och ta hand om varandra!

Linda sa...

Tass!

Jenny Penny sa...

Oj va slarvigt att jag inte har kämnat medelande.. Har ju hittat dig här genom FL..
Kram TrueHeart på FL

Anonym sa...

Jag tror att jag har lämnat något avtryck här tidigare. Hittade dig via FL där jag själv finns och heter Lilla S.

Anonym sa...

Lämnar ett tassavtryck när du så snällt ber om det ;) Hur jag har kommit hit vet du ju. Kan meddela att jag läser flitigt alla dagar även om jag ibland är dålig att kommentera. Önskar dig all lycka nu inför detta försök och hoppas du får det efterlängtade resultatet i din famn snart *kramar*

Anonym sa...

*tassavtryck*
Har följt din blogg rätt länge nu och tänker forsätta med det så länge du skriver. Det är så otroligt intressant och spännande att få följa ett liv som är så långt från mitt eget. Har själv inga planer på att försöka få barn, det hindrar mig dock inte alls från att leva mig in i dina texter med både själ och hjärta.
Håller alla tummar och tår jag har.

Anonym sa...

Hittade hit av nyfikenhet. Har kämpat mot ofrivillig barnlöshet i 10 år med förre mannen. En liten reflektion: glöm inte bort varandra och era känslor. Du får inte involveras helt i tekniken och dess termer. Ni måste sopa banan nu för att inte mista varandra.
Lycka till

Anonym sa...

hej. ett avtryck var det. kommer helt ärligt inte riktigt ihåg hur jag hamnade här, men fastnade gjorde jag, och nu håller jag alla tummar för att allt ska gå bra! /paula

Anonym sa...

Snart dags för min första IVF, hade inte trott att det skulle bli så här. Mycket tacksam över hur mycket du delar med dig!