fredag, augusti 18, 2006

Nu drar det ihop sig!

Klockan är över tio och ingen har ringt från Sahlgrenska - alltså finns det något till mig att sätta in!!! :-D

Frågan är hur många? Sambon tror på fyra (statistiskt sett från förra gången) medan jag tror på sex. Anledningen till att sambon säger fyra är att han inte vill ha höga förväntningar.

Hmmm i så fall hade jag sagt åtta....

Nu skall jag ta en promenad i det underbara vädret och sätta lite fart på blodet i livmodern innan det är dags att duscha och förbered sig!

6 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag gissar på att det finns alldeles lagom många. Alltså så att det räcker till ett barn nu, och de eventuella syskon ni sen vill ha.

Kramar och hårt hållna tummar

Anonym sa...

Tänker på dig idag, lycka till!

Anonym sa...

Lycka till idag! Kram!

Anonym sa...

Åh, håller tummarna hårt hårt hårt nu!

Kram!

Anonym sa...

Heja heja! Oh så kul. Håller så klart tummarna.

Astillbe sa...

Tack för era lyckönskningar!

Fröken Tistel - hoppas att du inte menar hela hela?! :-D Även om jag är smickrad så är det många många sidor att gå igenom!

Kramar till er alla!