tisdag, juni 20, 2006

Vilken match!

Jösses, hjärtat slår fortfarande i 180! Vilken match mot England!

Första halvlek kändes som att vi inte hade en chans, de var för starka även om vi inte var direkt dåliga. Men i andra - jag är imponerad!

Och bara så ni vet det, Lagerbäck och ni andra, så hjälpte jag till! ;-) I förra matchen mot Paraguay gav jag upp när det var 3 min kvar och gick in på toaletten och borstade tänderna. Vad händer? Jo - Sverige gör mål. Ikväll behövde jag gå på toaletten - medan Sverige dundrar in 1-1!!! Henkes 2-2 mål har en viss fördröjning av mitt toalettbesök, jag hade ju precis varit där!*

Till nästa match skall jag dricka litervis med vatten, och skulle det behövas kommer jag sitta på toa hela matchen mot Tyskland!

:-D

*Jag är en oerhört skrockfull människa och lär inte bli mindre av det nu!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag hjälpte också till! Mot paraguay - toalett, mot england - duschen. Kan det bli bättre än att missa alla målen :-)
Lycka till med bebisverkstan. Vet lite hur det är när det inte går som man vill på det området :-(
Stor Kram!

Anonym sa...

Nästa match kommer jag att binda fast dig i soffan så du inte kan gå på toa!!!!! ;)

Anonym sa...

Ja sitt du på toa så ska du se vi tar Tyskland med :))
T o m jag som inte gillar fotboll, ser Sveriges matcher, heja!

Ha det bäst,
kram

Astillbe sa...

:-D Ser det dåligt ut så jag går jag dit och sätter mig!!!