tisdag, juni 13, 2006

Snart infobesök?

På Familjeliv kunde jag nu på morgonen läsa om att en tjej från kön maj-05 och en från juni-05 har blivit kallade på infobesök hos Sahlgrenska*! Men jag har inte fått något ännu, börjar bli nervös. Tänk att det snart är dags redan!!! Jag var helt säker på att vi inte skulle bli kallade innan september - augusti om vi hade tur. Och det var jag nöjd med (betydligt bättre än april 2007).

Men tänk om de inte fått mitt svar om att jag önskar kvarstå i kön? Tänk om det blev en ny köordning bara efter att man skickat in svaren? De fick mitt svar en vecka efter jag fått brevet från dem (pga av helgdagar).
Måste ringa till SU imorgon och bara få bekräftat att de har mottagit svaret från mig. Och jag måste ringa min läkare också och ställa in den privata behandlingen vi skulle inlett i sommar!


Jippie!!!

*Första etappen mot IVF-behandling.

Inga kommentarer: