torsdag, juni 22, 2006

Murphys jävla lag

Har suttit och räknat lite. Förra gången vi gjorde IVF så strulade allting till sig en del. Och under hösten har jag bara en enda sak inbokat - och tror ni inte att detta kommer att krocka med äggplocket och insättningen???

Det är en tjänsteresa på 2 dagar som jag måste vara med på. Och jag vill verkligen fortfarande inte berätta på jobbet. Detta är mitt privatliv och jag föredrar att ingen vet.

Något som skulle underlätta vore om mensen blev några dagar sen denna gång och likaså nästa månad. Men nu verkar den istället kommer 2-3 dagar för tidigt.

Perfekt timing.
Not.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men det där går att reglera genom att du sprejar några dagar extra, vilket inte gör någon som helst skillnad.

Sen kan det ju bli problem med hormonerna så att du måste spruta längre (som jag) så ta nu inte ut någon olycka i förskott.

Kram!