fredag, december 16, 2005

Dag 8 - I'm back!

Nu så, efter en resa i det svarta hålet, tusen saker på jobbet och tjänsteresa är jag nog redo och stärkt för en ny månad och starten av behandligen för IVF. Och att orka/hinna blogga. När det är som svartast går det helt enkelt inte att skriva...

Jag har meddelat gyn mitt mensdatum och jag kommer nu att börja spraya den 29 december. Kvällen innan är inbokad på spa med helkroppsmassage. Dessutom har jag bokat tid för ljusterapi, första gången är på tisdag. Och varje vecka gör jag min akupunktur - jag tror att jag har haft fem behandlingar vid det här laget.

Så nu jäklar SKA det bli bebbe!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hittade din blogg av en slump, efter att ha läst kan jag inte annat än önska dig en bebis från tomten (eller någon annan mäktig instans). Kram!

Anonym sa...

Jag beundrar verkligen dig, du är en så oerhört stark kvinna. Det sista som lämnar människan är hoppet. Fortsätt hoppas och fortsätt kämpa så kommer ni få den efterlängtade bebisen. Jag håller allting jag kan, jag hoppas och hoppas och hoppas...!!

Astillbe sa...

Tack - sådana kommentarer från er får mig att orka lite till!

Tack och kram!