onsdag, december 07, 2005

Dag 25 - Mensvärk

Tempen sjönk ytterligare i morses, fast när jag tempade om en halvtimme senare var den samma som igår. Jag skrev ändå in den första tempningen i min FF kurva, onödigt att fortsätta ha förväntningar. Har haft mensvärk hela morgonen, känns som mensen kommer när som helst, fast det är flera dagar för tidigt (IM på söndag, lördag enligt FF).

Jag känner mig så tom. Jag hade sådana förhoppningar. Jag ville så gärna ha just denna bebisen. Just nu. Det hade varit perfekt. Jag vill bara gråta men det kommer inget. Vet inte vart jag skall ta vägen.

Upp som en sol, ner som en pannkaka.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men åh... jag skulle göra vad som helst för att du skulle få den här bebisen...

Astillbe sa...

Tack Anna - det värmer...

Marmelad - Hmmm finns det en klagomålsinstans vi skulle kunna vända oss till...?