fredag, december 30, 2005

Dag 22 - Spraydag 2

Åker bort nu i några dagar, så jag vill passa på att önska er alla ett gott nytt år!

För min egen del skall det bli otroligt skönt att stänga det här året, ärligt talat har inte mycket under året varit bra. Istället får jag försöka se med förhoppning på vad 2006 kan ha i sitt sköte (eller varför inte mitt! *asg*).

Det känns lite bättre idag, men paniken och ångesten är kvar. Skall försöka koppla av i helgen och njuta av att inte ha några större åtaganden.

Jag har jättemycket jag vill blogga om, så jag skall försöka skriva ner för hand och sedan skriva in det här i efteråt.

Men nu måste jag stressa vidare, har inte hunnit svara på era kommentarer, det kommer!
Önskar er alla en underbar nyårshelg så tar vi nya tag 2006!

GOTT NYTT ÅR!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vill passa på att önska dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2006! Må detta bli DITT år precis som 2005 blev mitt år. *kram*

Anonym sa...

Gott nytt år på dig också!

Bantartant sa...

Gott Nytt År
Lycka till!!

Astillbe sa...

Tack allesammans och god fortsättning!