söndag, juni 19, 2005

Dag 7 - Nada

Har inget direkt att komma med. Har varit bortrest i några dagar, mensen tog precis slut. Den var lång den här gången - men inte direkt riklig. Har tagit mina halva barnalbyl duktigt. Får se om det hjälper, känns lite långsökt.

Det dök upp en hel del frågor angående barn nu när jag var bortrest... om jag var gravid, när jag skall få barn, tycker du inte om barn, nä alla vill ju faktiskt inte ha barn. Har god lust att skrika - att detta är inget jag kan bestämma över! SLUTA FRÅGA! De vill ju bara väl, men jag mår inte bra av frågorna, orkar inte le och ljuga om att vi har skjutit det på framtiden... Nä då heter det att jag börjar bli gammal, det är bäst ni sätter igång. Och att man missar något om man inte skaffar dem... JAG VET!

I dagarna skall vi åka iväg på semester, lite midsommar med jordgubbar, sol, värme och bad kanske kan skapa en liten?! Nåväl, en ny cykels förhoppningar har infunnit sig.

God Natt!

Inga kommentarer: