torsdag, juni 02, 2005

Dag 25 - "På smällen?!"

Pratade nyss med sambon i telefon, och berättade att jag fryser och svettas om vartannat och är lite illamående. "Du kanske är på smällen", svarade han då! Man hör riktigt glimten i ögat genom telefonen, blandad med en förhoppning som jag inte riktigt har märkt från honom innan. Lite kul faktiskt. Vet inte hur många gånger han sagt just så den sista veckan! Jag tror att han sa det samma dagen som IUI eller dagen efter, då blev jag full i skratt och förklarade för honom att faktiskt är det som så att jag får vänta en vecka till innan jag kan vara på smällen! Men förhoppningsvis simmade det runt ett befruktat guldägg påhejjat av resterande tvättade och utvalda soldaterna! *skratt* Men urk, mår faktiskt pyton. Beror på extra hormoner, pms eller annat?!

Inga kommentarer: