tisdag, juni 07, 2005

Dag 31 - Feg...

Har inte testat idag. Och ingen mens än. Men jag vet ändå att det inte finns något där. Idag tempade jag 36.9 - men när jag tempade om en stund senare var det 36.7. Gissa om jag satte i halsen. Tempade om ytterligare en stund senare, då var det på 36.8 i alla fall. När jag vaknade var jag rätt varm och började svettas sedan, så kroppen kyldes ner. Sedan gick väl kroppstemperaturen upp igen, till förhoppningsvis normal nivå. Förmodligen därför som jag fick lägre temp. För att bli tantvarning så bör det hamna på en 36.6. Har molvärk hela tiden, lite mindre nu än vad det var i morses. Så jag är ganska säker på att jag klarar mig idag. Men så mycket molvärk som jag har har jag aldrig haft innan, men jag tror ändå bara att det beror på hormonerna jag tagit. Vet inte hur jag skall lösa ett ev gynbesök i veckan heller, har ju ingen bil...

Inga kommentarer: