söndag, april 06, 2008

Babysim

Förra veckan började vi med babysim kurs 2. Idag har Liten själv fått kasta sig i vattnet från våra famnar!

Han sitter i min famn, tillbakalutad med ryggen mot min bröstkorg. Pappa står mitt emot och lockar på honom. Jag trodde det skulle vara betydligt svårare, men Liten slänger sig gladeligen ur min famn och i vattnet, sprattlar och tar sig upp mot ytan. Sedan byter vi och han kastar sig mot mig.

Och inte nog med det. Han skrattar högt åt det också!

Liten håller på att bli stor…

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå... Vad roligt det är att gå på babysim!!! Vår dotter gick på det förra vårterminen. Tyvärr har vår lille son inte fått tillfälle att göra det. Han skulle ha tyckt att det varit ännu roligare än vad vår dotter gjorde. Han verkar vara totalt orädd för vatten. Sprattlar i badkaret och får en massa med vatten i ögonen utan att bry sig. Det är annat med vår dotter måste jag säga...