fredag, juni 29, 2007

Officiellt sista arbetsdagen

Jag har tagit semester i hela juli, fp börjar från den 1 augusti. Så idag ska jag eg ha jobbat min sista dag, men jag har bestämt mig för att jobba på måndag och halva tisdag. Jag hinner helt enkelt inte klart allt här.

På tisdag efter lunch är det nytt bm-besök och sedan ska jag och syrran till Ge-Kås för att handla bebissaker.

Så igår kväll stod sambon och jag och gjorde över 40 (!) stora amerikanska muffins med blåbär och björnbär! Smaskens! Det har vi idag bjudit våra kollegor på, även om sambon har två veckor kvar att jobba.

Men det känns skönt att ha kommit så här långt nu, för idag är jag verkligen dödens trött och klarar av att erkänna att jag inte är en superquinna varje dag.

4 kommentarer:

Camillas lockar sa...

Jisses, jag var ju hemma drygt fyra veckor före jag födde! Tre veckor och så gick jag en vecka över tiden. Behövdes de där veckorna. Du är GRYM som fixat att jobba så här länge!!!

Anonym sa...

Jag är imponerad och du är en superkvinna, det är vi alla på våra egna sätt :)

Håller andan nu, det börjar verkligen närma sig ...

Superquinnan sa...

härligt att jag inte är ensam om att erkänna att man inte är superquinna.. ;-)

Astillbe sa...

Hehe grym vet jag inte! Men det har fungerat bra, men visst undrar jag oroligt om jag inte borde varit hemma och vilat istället? Inte för att ja gha rkänt något större behov av det. Snarare, om jag hade kommit i säng tidigare på kvällarna, hade jag varit mindre trött på dagarna.