lördag, juni 30, 2007

Mera bebiskläder

Idag var det kalas för min systerson som fyllt fyra år i dagarna. Samtidigt var det första gången jag träffade familjen sedan det här, och det gick väl så där. Jag sa kort vad jag ansåg om alltihopa, men saken är den att inte tillräckligt nog blev sagt.

Men jag orkar inte bråka nu. Jag vill bara koncentrera mig på oss.

I vilket fall, så fick jag ännu en kartong med bebiskläder från syrran! Dessutom fick jag IKEAs badbalja av henne. Var det någon som sa att det fanns en insats att köpa till den?

Får vi en liten kille så har jag mer än gott om kläder i storlek 50 och 56. Blir det en tjej blir det lite knivigare, men mycket av pojkkläderna går att använda. Men det är väldans mycket kläder - jag har säkert över 20 st bodysar med lång ärm, ett gäng med kort ärm, långärmade byxor i olika tjocklekar, små t-shirtar med kort och lång ärm, koftor, mössor, strumpor, trosor, pyjams...

Imorgon ska jag lägga in allt i bebisens byrå tillsammans med allt jag tvättat!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ser att det ligger en Nalle Phu-pyjamas i tvättkorgen. :-) (Och det blev jag inte förvånad över så klart. ;-) ) En sådan har vi med, jättesöt! :-)

Nu får jag läsa lite till i bloggen, se om jag hinner klart för det verkar som att killarna håller på att vakna för mat. ;-) Så för säkerhets skull passar jag på att skriva Lycka Till!!! Nästa gång jag läser här kanske du är mamma. :-) Kram!