torsdag, december 11, 2008

Mitt te...

Jag har faktiskt så smått börjat dricka te igen. Första dagarna så var det intetsägande. Det var inte så där rasande underbart som innan, men jag blev heller inte illamående av det. Jag har nu även kunnat ta te till frukostrasten på jobbet, men något kaffe tar jag fortfande inte.

För någon månade sedan fick jag en insinuation om att jag kanske var gravid för att jag plötsligt drack vatten på rasten. Jag började skratta och försökte säga något kul, men jag var alldeles för överrumplad. Som tur var kände sig min kollega lite förlägen och sa snällt att "vem vet, den här gången kanske det går av sig självt för er" (hon trodde kanske att hon gjorde mig ledsen iom att vi inte "vet" om vi kan få fler barn).

Hon skulle bara veta!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja hon skulle bara veta! ;) är så glad för er skull! *kram*