fredag, juni 26, 2009

BF +3

Inga värkar inatt eller ens behov av att gå upp och kissa.

Men - så på förmiddagen så var jag på toa och hittade delar av slemmisen på pappret. Åkte och handlade två timmar senare och skojade om att vattnet kanske går i affären... Det gjorde det inte, men direkt när jag kom ur bilen här hemma...

Fast det är som förra gången. Det sipprar vatten, och man fick sticka hål på hinnan på förlossningen. Så det är väl inte själva "vattnet som gått" utan, ja, som det var förra gången. Så jag avvaktar några timmar så får vi se vad som händer.

Ända sedan jag såg att slemproppen gått alt luckrats upp så har jag känt mig spänd och haft molvärk samt en del stickningar. Sedan är säkert hälften inbillat för att man känner efter så mycket hela tiden.

2 kommentarer:

Fia (Betty2) sa...

Nu har det allt gått ett tag sedan senaste rapporten, så jag hoppas på roliga nyheter snart. :-)

Kram!

Anonym sa...

Jaha, nu är du alltså tvåbarnsmamma :) Antar jag, eftersom vattnet gick för nästan en vecka sedan ;) Ska bli kul att läsa sedan, när du orkar!

Kram, Annah