fredag, september 02, 2005

Dag 26 - Känner mig ogravid

Känner mig så ogravid jag bara kan känna mig. Det moler och det känns precis som mensen är på väg - men det är ju faktiskt ganska många dagar kvar. Men idag är det en hänga-läpp-dag, då jag tror att det inte blivit något. JAG VILL HA ETT TECKEN!

Känns skönt att det snart är helg, då skall jag förhoppningvis kunna koncentrera mig på annat (hemmet, trädgården, kakel, plocka blåbär), jag blir lätt disträ här på jobbet.

Jag orkar bara inte med ett misslyckande till. Jag orkar inte att börja om. Blir panikslagen när jag tänker på att göra om hela proceduren igen. Jag har svårt att komma ifrån jobbet, och jag hatar att ljuga om vart jag är någonstans.

Brösten ömmar fortfarande lite och känns spända, lite tunga och hårda.

Dag 26 idag, 9-10 dpo.

1 kommentar:

Astillbe sa...

Tack! Hade aldrig kunnat föreställa mig att bebisverkstaden skulle kännas så här. Det är tur att det finns andra, som du, som man kan prata med, som förstår!

Kram!