tisdag, augusti 07, 2007

Vi myser vidare

Inatt sov Liten 4,5 timme igen! Trodde inte det var sant när jag kollade klockan, han vaknade först vid 03!

Vi går upp vid halv nio, efter att båda legat och slumrat från klockan 06. Dansar igen till Lisa Miskovsky. Han sitter i sin babysitter medan jag äter frukost - och när han kinkar lite gungar jag honom med foten. Han ligger så gott så han somnar där, och sover i tre timmar.

Det är kanonväder ute, så jag fixar lite i växthuset (som är väldigt dåligt skött av mig iår) och slipar utemöbler. På eftermiddagen är vi ute på promenad med vagnen. Det är varmt varmt varmt! Liten får problem med värmen och jag får ta av honom allt utan blöjan. Han somnar till slut i min famn, jag lägger honom åter i vagnen ute när det blivit svalare vid 18.

Han vaknar efter en timme och skriker i princip hela kvällen fram till midnatt... För lite mjölk? För varmt? Inte fått äta tillräckligt ofta? Förstår inte varför det blivit så här på kvällarna nu...

Inga kommentarer: