torsdag, augusti 16, 2007

Tillväxtperiod 5 veckor

Glupsk liten kille!

Liten sover visserligen fem timmar till klockan 02, men därefter ammar jag nästan en gång i timmen. På förmiddagen ammar jag i en timme non-stop! Jag brukar amma ofta i vanliga fall, men idag är det stor skillnad, ammar oftare och längre.

Börjar med AD-dropparna idag, Liten hade inga som helst problem att ta dem. Han såg väldigt fundersam ut när han smakade på oljeblandningen... ;-)


Idag har Liten åkt buss för första gången! Jag var lite orolig för hur jag skulle komma av och på, men jag fick hjälp av kvinnor båda gångerna. Typiskt karlar!

På kvällen blir det lite skrikigt av och till. Men sambon tar med sig Liten upp i sängen och lägger honom på sin bröstkorg och tröstar. De sover snart båda två...

Inga kommentarer: