fredag, augusti 24, 2007

Blandat humör

Idag har det varit otroligt varmt och fuktigt vilket påverkar Liten. Hos BM ville han inte alls och blev skrikig efter en stund - att amma gick dåligt eftersom han var varm, jag var varm - och att ligga tätt intill så och äta... nej, det gick inget bra.

Lämnar honom i två timmar hos pappan sedan. Jag får lite tid för mig själv!!! Jag får håret klippt, hinner med bolaget och även hyra en maskin till takomläggningen. Liten sover hela tiden och vaknar strax efter jag kommit för att hämta honom. Sedan tar vi en sväng på stan och jag tar en fika - helt underbart att få komma ut - och framför allt att det fungerar med Liten som sover hela tiden i vagnen!

Idag har jag inte ammat ofta (ändrades från och med igår - tillväxtperioden slut?) och Liten har varit lugn och harmonisk hela dagen, med undantag från MVC-besöket. Men på kvällen blir han otroligt skrikig igen (pga den fuktiga värmen) och är otröstlig. Sambon lyckas lugna honom till slut och de somnar sött tillsammans i sängen.

Mina två favorit killar.

Inga kommentarer: