tisdag, november 07, 2006

Ruvardag 19 och äntligen

Jag ska inte hålla er på sträckbänken längre, vänner.
Jag har testat tidigt imorses.

Jag kan inte tro att det är sant!

l l

För att citera Gert Fylking. ÄNTLIGEN!!!

Det är så overkligt så ni kan inte ana.
Jag gråter och ler om vartannat.
Vi lyckades!
Jag trodde det var helt omöjligt och trodde absolut aldrig på ett FET.

Jag är så omtumlad, men så lycklig.
Men också ett styng av oro för om allt kommer att gå bra.

Har fantiserat så många gånger vad jag skall skriva här den dagen det händer, men jag kan bara konstatera att det inte blev något alls som jag tänkt mig! ;-)

Tack vänner för ert fantastiska stöd!
Återkommer senare idag!

34 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

GRATTIS

Fy 17 så gött.

Ha det så jätte jättebra i dag.

Kram
Lill

Anonym sa...

Ahhhhh, jag hann se det (inlägget alltså)!
GRATTIS Gumman!!! Äntligen! :-)
Jag är så glad för din (er) skull, kommer sitta och lipa av glädje på väg till jobbet nu... Säger bara det, de där Pergo-FET-försöken är verkligen bra. ;-)
Och nu får jag äntligen dig som gravidgruppskompis, vad roligt!

MASSOR av Grattis-Kramar! :-p

Anonym sa...

Jag vill vara först med att gratulera :-) G*R*A*T*T*I*S!!!!!!!!!!!! Det är helt underbart gumman, och jag kan ju säga det nu att jag tänkte det redan i onsdags när du sa att du hade värk :-)
Kram och ha en HELT FANTASTISK DAG!!!

Anonym sa...

GRATTIS!!!!!!!!

Astillbe sa...

*asg* så snabba ni är!!!

Tack vänner! Åh, jag vill ge er en bamsekram allihopa!!! :-D

Solkatten sa...

HURRRRAAAA!!!

Åh vad glad jag blir för er skull :))

Anonym sa...

Grattis!! Jag har följt er resa länge men inte gjort mig hörd på länge. Sitter här med tårar i ögonen på jobbet och GRATTIS är alldeles för lite för vad jag vill säga, men jag säger det endå.. Kram på er!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!!!!!!!!!!!!


ÅHHH så UNDERBART!!!!!!

Njut nu av plusset ett tag, det finns där och det är på riktigt!!!! Du blöder ju inte!

Tids nog kommer du att hinna oroa ihjäl dig, men oavsett vad som händer sen har nu just nu faktiskt lyckats! NI KAN!!!!!

Jag är så glad för er skull!

Kramar

Anonym sa...

JAAAAA!! Så jävla underbart! Det var verkligen dags och er tur och allting. Esmeralda busungen, va underbart glad jag är att du ville stanna!! Jag är så lycklig vännen, du skulle bara ana. Stor kram till dig och ge din man en massa bamsekramar också!!

(jag hade ju tre vänner som fick tillbaka sina ägg samma dag och nästan exakt samma tid och ni är alla gravida!!! Tänk, det är helt otroligt!)

Tänker så på dig vännen och det rinner tårar!

KRAAAAAAAM

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Vad jag blir glad för er skull! *kramar*

Anonym sa...

Jippiiiiiiiiiii! GRATTIS!!! Vad underbart Busan! Blir alldeles fuktig i ögonen.... Äääääntligen!

Klappa lilla bebismagen! :-)

Anonym sa...

Åååååhhhhhh, jag gråter lyckotårar för dig, er.... Så alldeles, alldeles... UNDERBART...

Tänkte igår kväll, att om ni skulle få ett plus idag, så skulle jag bara jubla rakt ut med er. Men tårarna rinner bara. Grattis, grattis, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS. Så himla härligt.

Elca sa...

Stort stort grattis från ännu en som följt er resa lite på avstånd!

CamillaS sa...

Grattis!!! Vad roligt! :D Nu har du verkligen en spennande tid framför dig! Lycka till vidare!

Hälsning en som brukar läsa men inte kommentera så mycket.

Anonym sa...

Hej Gumman.
ÄNTLIGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jippi, vad glad jag blir för din.. ER skull :)
Så som ni har väntat och längtat så var det banne mig er tur nu.

Många grattis kramar och ta hand om er nu.

Kramar Ellica (Molly Mus)

ps Esmeralda är ett helt underbart namn...

Anonym sa...

åh vad underbart! grattis grattis grattis! så himla glad för er skull! kram kram kram

Tingeling sa...

Heeeeelt underbart - är så vansinnigt glad för er skull!

GRATTIS, GRATTIS! NJUUUT! :) :)

Anonym sa...

JAAAAAAAAAAAAA!!! ÄNTLIGEN! Gud va glad jag blir för er skull!! Drömde faktiskt i natt att du skulle testa positivt ;) GRATTIS! GRATTIS! GRATTIS!

Anonym sa...

Blir helt tårögd, tusen grattiskramar gumman, äntligen!!

Anonym sa...

Har följt din resa en tid och är så glad för din skull. TUSENTALS GRATTIS! :-)

Karika Pyry sa...

Stort grattis till dej!

Anonym sa...

Stort grattis igen! Nu sitter jag ju och lipar på nytt (vaddå gravhormoner...)

Jag är så fullständigt överlycklig för er skull! Jisses jag vet knappt vad jag ska skriva, men vad sjutton gör väl det! :D

Tänk att vi får sällskap! Tralllalllallaalllllaaaaaaaa

Massor med grattiskramar kommer här!
Anki

Mina sa...

Jag finner inga ord! Jag säger istället som du: ÄNTLIGEN!!!!!!!

Stora kramar till dig!

Salvia sa...

GRATTIS!

Astillbe sa...

Tack så hemskt mycket. Jag är rörd till tårar. Vet inte vad jag skall säga. Har suttit och läst era kommentarer under dagen och bara njutit. Vill bara krama er hela högen!

Vilken helgalen dag det har varit!
:-D

Massor med kramar!!!

Anonym sa...

Och jag som varit utan internet hela dagen kastade mig över datorn så fort jag kom hem!!!

STORT, STORT JÄTTEGRATTIS!!

Snacka om att ögonen tåras just nu...

Många, många grattiskramar!!!

Anonym sa...

Grattis! Har följt din blogg ett tag nu, och det känns verkligen som att det var din/er tur nu!

Kajsa Bergman Fällén sa...

GRATTIS! Jag kan inte skrika högt nog tror jag! G R A T T I S *tar i så halva bygden undrar vad som är på gång*

Alltså, det är ju helt fantastiskt jättehärligt superduper megaotroligt jävla skitkul *hoppar upp och ner*

Hoppas jag illustrerat hur otroligt glad jag är för din skull, för det är jag verkligen verkligen verkligen. WOW!

Stor kram! Krama magen. Och sambon :-)))

Soderbona sa...

Fantastiskt, även jag rörd till tårar! Har också följt er ett litet tag, och är superglad för er skull! Heja mamman!

Anonym sa...

Wowwwwwwwwwwwwwwwww!!!

Stort grattis!!!

Anna sa...

JIPPIE! Vad glad jag är för din skull. Äntligen var verkligen rätt ord. Håller tummarna för att det ska gå bra!

Kram

crrly sa...

HURRA!!! HURRA!!! HURRA!!! HURRAAAAA!!!!!!! :D

Linda sa...

JAAAAAA!

Jag är så otroligt glad gör din skull min vän!!!!

Du har något helt fantastiskt framför dig!

10000-lyckokramar till dig!

Anonym sa...

Grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis grattis !!!! Jag sa ju att det skulle bli så nån dag!! :) GRATTIS!!!!!!! Jag är så *pip* glad för er skull!