måndag, november 06, 2006

Ruvardag 18 och eftermiddagsrapport

Har inget att rapportera om!

;-)

Något annat än ett stort fett + imorgon kommer att göra mig väldigt förvånad. Jag tycker ändå att jag känner min kropp hyfsat bra efter alla dessa turer. Men man ska aldrig säga aldrig.

Gräsänka ikväll så jag passar på att jobba bort några timmar. Konstigt nog är jag inte så trött med tanke på hur lite jag sov inatt. Och det lär väl inte bli mer nu inatt.

Förresten, det är femte plusdagen idag!

15 kommentarer:

Kapybaran sa...

Men holy shit. Nu är jag alldeles nervös.... Håller alla tummar jag kan uppbåda. Oh my god. Kom igen Esmeralda!!!
Massa massa kramar!!!!

Solkatten sa...

Gud så spännande!! Om du känner så, så blir det säkert ett plus =)

Anonym sa...

Så läskigt och spännande ... Hur snabbt tror du att jag kommer att rusa in här imorgon?!?! Är inte på jobbet förräns lite senare imorgon, men får nog lov att kolla hemifrån en sisådär 10 gånger först :) Hoppas vännen att det ÄNTLIGEN är er tur. Det borde det verkligen vara!!! Kram.

Anonym sa...

*håller alla tummar och tår för att det är er tur* håll dej kvar där inne esmeralda! *kram*

Astillbe sa...

Tack vänner!!! :-D

Ett förtydligande - jag känner mig inte alls gravid. Men genom att jag har nu gått två dagar längre än jag någonsin gjort innan... och jag hade inte alls den här typen av värk innan.

Men - kroppen kan jävlas ändå, man vet ju inte efter alla hormonturer...

KRAMAR

Anonym sa...

Oj, oj, oj, alldeles svettig av nervositet och nyfikenhet! Jag dyker in här imorgon på morgonen för en färsk rapport. Håller så hårt i tummarna som jag aldrig gjort förut! Stor kram!

Superquinnan sa...

Unna dig ett varmt mysigt bad och pyssla om dig själv lite med.. Inte bara jobba.... Som vanligt håller jag tummarna. I morgon har jag nåt kul att berätta på bloggen (fast inte om barn) Tänkte sprida lite glädje... Kram

Astillbe sa...

annah - tack vännen! Jag hoppas att jag har goda nyheter då, fast jag är jäkligt nervös...

singelmingeltjejen - det ser jag fram emot att få läsa!!! *nyfiken*

Natti natti!
Kramar

Anonym sa...

Ja, jag vet. Det är jätte tidigt ... men jag är ju så nyfiken. Försöker tänka mig vad du gör nu. Om du är vaken, om du har testat, om du är lycklig? Ja, du vet. Tittar in snart igen om jag känner mig själv rätt ...

Anonym sa...

Jag kan bara hålla med Tess, jag hoppas verkligen att du sitter med glädjetårar i ögonen just nu.

Mina tankar ärhos dig!

kram, Anki

Anonym sa...

å hoppas hoppas, blir ju orolig ju :/

Lill

Anonym sa...

Jag erkänner ... jag har varit här 10 gånger redan. Nu ska jag åka först till läkaren och sen till jobbet så jag kommer inte att kunna titta till dig på säkert 1 1/2 timme ... :( Men du vet att jag är hos dig i tanken. Kram.

Anonym sa...

Nu hoppas jag att ni har testat, och att ni har fått se ett fint +. Det låter så lovande tycker jag. Den där annorlunda värken var det enda jag kände oxå, innan testdag.

Önskar att du uppdaterar bloggen innan jag åker till jobbet (kan inte kolla förrän ganska sent i kväll annars ;-)), det är ju så spännande nu. :-D

Bamsekram!

Anonym sa...

Aj då, nu måste jag åka och ingen uppdatering av bloggen. ;-)
Jag får väl försöka stå ut tills i kväll då. Hoppas du får en helt underbar dag!

Kram!

Anonym sa...

Jag erkänner oxå, jag är oxå hit in och kollar av precis hela tiden.

Jag hoppas verkligen att det har gått bra för dig! Lite orolig måste jag erkänna att jag blir när du inte uppdaterar...

stor kram
Anki