söndag, november 05, 2006

Ruvardag 17 och rapport numero 2

Det värker hela tiden i magen och jag är jättenervös. Fan ta den här kroppen om den luras med mig. Jag har till och från haft kraftig mensvärk som sedan slutat tillfälligt. Sprungit på toaletten hela tiden och kollat. Fortfarande yr, men inget illamående som igår.

Inte en droppe blod.

Sambon och jag konstaterade vid en promenad under kvällen i regnet att så här långt har vi aldrig kommit innan. Och det är skrämmande. Speciellt med tanke på att det enda vi vet om och kan är att misslyckas.

Och just det ja! Några som inte misslyckades och också har tron på att allt är möjligt!!! Jag säger bara SM-GULD!!!! Ingen höjdarmatch idag, men det har de bjudit på innan, men vi tog GULD! Så nu har vi varit nere på stan och firat!!!

Esmeralda, jag hoppas att du är kvar så vi kan få fortsätta att fira lite till. Med Loka citron.

PS - Håll tummarna stenhårt imorgon nu... en dag kvar.

11 kommentarer:

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Självklart forsästter jag att hålla tummarna, har vi med våra tummar lyckats ta er så här långt så sviker vi inte på sluttampen!

Den här gången MÅSTE det vara er tur, jag hoppas så otroligt mycket, förmodligen mer än vad ni själva vågar göra ;-)

Anonym sa...

Hej

Jag håller oxå tummarna och har en fråga:)
Jag kan inte mycket om detta med dagar efter ÄL och så men brukar man alltid få mens 14 dagar efter Äl om man gjort ett FET eller insem i ostimulerad + progesteronkladdfri cykel?? I så fall är det ju inte riktigt klokt spännande nu:) Lycka till

Mvh Lill....trogen läsare;)

Anonym sa...

Håller tummen stenhårt för er!

Kajsa Bergman Fällén sa...

Jamen vad TROR du?!?!? Klart jag håller tummarna, så hårt jag bara kan! :-)

Anonym sa...

Och givetvis håller jag oxå tummarna STENHÅRT fortfarande! :-) Hoppas, hoppas, hoppas på väldigt glada nyheter i morgon.

Kram o LYCKA TILL nu!

Anonym sa...

Håller stenhårt, spännande! Tänker på dig massa!

Anonym sa...

Tummarna hålls fortfarande!

Och du - nu är det banne mig i morgon. Skickar goda tankar och önskningar åt ert håll och hoppas så för er skull!
Många, många, många kramar!

Anonym sa...

Inne o spanar efter nyheter. Hoppas ni har fullt upp med att vara överlyckliga just nu (dvs om ni har testat nu på morgonen).

Kramisar!

Anonym sa...

Massor, massor, massor håller jag tummarna. Sitte på jobbet nu och jag kommer inte att kunna låta bli att gå in och kolla, många gånger, även om jag egentligen har tusen saker att göra ... Men vad kan vara viktigare?!?!?!

Astillbe sa...

kattmamman - tack! Det pendlar upp och ner hela tiden... *skakig*

Lill - du har helt rätt! Men jag tar progesteron, och då har alltid blödningarna kommit på plusdag 4, vid ET har det kommit tidigare. Så snart har jag gått en vecka "över tiden"...

anna k, betty2, annisa, tinselflickan, sassamamma, tess - tack för era snälla ord och för att ni vågar hoppas åt oss!

*kramar om er alla*

Solkatten sa...

Håller tummarna hårt, hårt...