söndag, november 05, 2006

Ruvardag 17 och halvdagsrapport

Tack vänner för alla era snälla kommentarer! Eftersom vi åker iväg nu och inte är hemma förrän ikväll, så tänkte jag meddela er halvdagsresultatet, några av er springer ju och in här hela tiden! :-D Så här kommer det:

Nada.

Så då vet ni det! ;-)

Igår kväll kändes magen svullen så där som före mens. Kände att nu är det kört. Vaknade imorses och upptäckte att jag inte kan räkna, det är idag som är 18 dpo. Magen värker rätt mycket, och jag springer på toa hela tiden med andan i halsen. Den enda gången jag känner det spirande hoppet tändas är när jag vid toapappersanalysen pustar ut och är överlycklig för att det inte fanns något blod. I ett annat liv hade jag idiotförklarat mig själv.

Ha en underbar eftermiddag, hoppas solen lyser på er också!
Kramar

8 kommentarer:

Mina sa...

Spänningen är olidlig!
Ha en trevlig eftermiddag du med.

KRAM!

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Åhhh, idag blir det en dag av aktiv tumhållning. Jag vill så otroligt gärna få gratulera dig till ett plus!!!!

Hoppas att det fortsätter att se så här bra ut!!!!!

Anonym sa...

Åh, hoppas hoppas så för er skull!

Många, många kramar!

Anonym sa...

Ojojoj, nu börjar det ju bli riktigt spännande!!! Ska tumhållningen hjälpa denna gången alltså? :-)
Ha det så bra på matchen nu, heja Elfsborg!
Kram

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Nu är det ju kväll, och jag uppdaterar din blogg hela tiden... hoppas att du rapporterar snart, och att det är fortsatt goda nyheter

Anonym sa...

Åh ... nu är det ju kväll och jag sitter här och undrar ... Hoppas i massor. Nu har du mina tummar helt för dig själv. Kram!

Astillbe sa...

Tihi, ni är ju för söta!!! Hoppas inte att jag har förstört er kväll nu bara!

Kramar i massor

Anonym sa...

Kan inte låta bli att fnissa lite över din fartfyllda beskrivning av toabesöken :-) Även om jag inte har gått igenom riktigt så mycket längtan och bakslag som ni, så känner jag SÅÅÅÅ väl igen mig i detta med den nervösa toapappersanalysen!