måndag, maj 14, 2007

Helgen

Lördagen var så där. Våra meningskiljaktigheter om en del saker gjorde mig ledsen och allt triggades upp och blev irriterat - för att sedan bli infekterat. Så det var ingen rolig dag. Men innan det blev för ledsamt så åkte vi till Göteborg, tittade lite på fartygen och tog en tur till IKEA för att komplettera med lite saker till köket.

Vi var även inne en sväng på Barnens Hus. Tyvärr hade jag inte mycket pengar kvar den här månaden, annars hade jag nog handlat lite mer. Men jag köpte iaf ett Grobag egg som jag varit ute efter men inte hittar här i stan.

På söndagen hade vi nog surat klart och det blev en bättre dag. Vi grejade här hemma men tog det mest lugnt. På eftermiddagen åkte vi iväg till en krog där vi åt och tittade på fotboll. Vi var även ute och tog en längre promenad sedan på kvällen och det var jätteskönt ute då. Och pratade en hel del, tyvärr redde vi inte ut saker, men det kändes som att vi inte orkade med en runda till just nu. Men det var underbart skönt att vara ute och röra på sig.

En blandad helg.
Fast med lugnt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej

Nu vet ju inte jag vad det e ni måste reda ut men glöm inte att tänka på att det är nu ni måste göra det...man vet aldrig vad som händer i morgon.

Camillas lockar sa...

Prata prata prata. Fast ni gör rätt som väntar med det när ni inte pallar mer. Man måste orka, annars blir det inte konstruktivt. Heja er!

Anonym sa...

Jag har undrat lite över varför vi här hemma går och är irriterade en del, men jag tror han är rätt nervös och jag går rätt mycket i mina egna funderingar. Tror din sambo är nervös också - det är ju flera stora och okända händelser som finns framför er.