torsdag, maj 24, 2007

Mera drömmar

Har drömt konstigt inatt igen. Först drömde jag att barnets huvud stack upp ur magen. Först som en rund kula. Sedan kom huvudet upp och jag kunde se konturerna av ansiktet och ögonen (typ som när man drar en nylonstrumpa över huvudet).

Bebisen hade slutna ögon och hade jättefina konturer i ansiktet och jag såg även dess öron. Helt fascinerande!

Men snacka om Alien-varning!

Sedan tror jag att jag vakande för toabesök.

Därefter drömde jag att jag jobbade med regeringen och alla blev systematiskt mördade och jag gick där och bara väntade på min tur… försökte inte ens fly. Usch, det var en riktigt jobbig mardröm faktiskt.

Sambon kunde bara konstatera på morgonen att hans flickvän är knäpp!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Äsch, du är väl inte knäpp heller! Du är gravid och helt normal :-) Kram!

Superquinnan sa...

usch ja jag har börjat drömma läskigt nu.. varför gör man det?

Anna sa...

:-D

Haha inatt drömde jag att jag fick en golfbag med klubbor i födelsedagspresent av en okänd kvinna. Jag spelar inte golf... Undrar vad det betyder :-)

Camillas lockar sa...

Ja, visst sover gravida som krattor :-) I alla fall gjorde jag det. Alienen därinne ser till att man övar sig inför mycket vaknande sen...

Astillbe sa...

Jag brukar drömma mycket, men nu börjar det blir mer knepigt och läskigare än vanligt.