lördag, maj 20, 2006

Rapport

Funderar på att testa imorgon så jag kan sluta med progesteronet. Risken är att mensen blir försenad nu och då missar vi nästa ägglossning...

När jag tog 3 proggisar per dag (vid IVF och insemination) blev mensen försenad med 6 dagar, fast då slutade jag aldrig att ta dem. Hade jag slutat tidigare hade den kanske kommit igång fortare. Nu tar jag två.

Och de börjar ta slut! Jag har bara en kvar, men recept på ytterligare 70 st. Skall jag eller skall jag inte åka in till stan och hämta ut fler... Först skall jag göra en ordentlig genomletning här, de ligger ju och skräpa till höger och till vänster annars, men nu när jag behöver dem så hittar jag ingen.

(lyssnar på Norges bidrag nu, den är otroligt vacker egentligen, men den vinner inte det tror jag inte)

------
VECKA 20
Alhohol: -
Antal brev från SU: 0
Cykeldag: 13 dpo (dagar efter ägglossning)
Frukt: 1 äpple och 1 päron (rabarberpaj räknas inte?!), 1 banan
Godis: -
Promenader: 1 riktigt lång
Viktminskning: -1 kg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt tips är att du testar först och om det är negativt så skulle inte jag köpa ut mera av proggisarna men är det positivt så skulle jag fortsätta ett tag. Håller tummarna! *kram*

Astillbe sa...

Men jag har ju inte tänkt testa innan imorgon och jag har ju bara en kvar (vänt upp och ner på huset nu) och jag måste ha en imorgon bitti. Apoteket är väl iofs öppet imorgon också...

Linda sa...

Du kan ju alltid testa innan du tar den i morgon bitti. Och är det positivt då så kan du ju köpa ut flera... Proggisarna behöver man ju inte ta på någon speciell tid eller regelbundet.