torsdag, maj 18, 2006

Rapport

Fortfarande inga blödningar, tempen ligger på 36,9 konstant. Idag har jag haft molvärk, varit illamående och så otroligt trött. Men det beror snarare på min arbetssituation än något annat.

Och inga brev från Sahlgrenska.:-(

Däremot kunde jag konstatera när jag ställde mig på vågen igår att jag tappat 1 kg! 5 more to go!

Angående datorn så skickade jag in lappen med snigelpost, kan ju inte få mer än nej.


------
VECKA 20
Alhohol: -
Antal brev från SU: 0
Cykeldag: 11 dpo (dagar efter ägglossning)
Frukt: 1 äpple och 1 päron (rabarberpaj räknas inte?!)
Godis: -
Promenader: 1 riktigt lång
Viktminskning: 1 kg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Busan!
Tänker på dig, håller bägge tummar.
Och grattis till viktminskningen :)
KRAM
Anna

Astillbe sa...

Hej Anna!

Så snäll du är, idag är en neråt dag så jag blir glad för din kommentar.

Kramar

Kattmamman (a.k.a. Bridz) sa...

Jag hoppas ju så klart att det där miraklet ska vara på väg att hända!!!!!!

Och så vill jag också gratulera till viktminskningen!