onsdag, maj 24, 2006

Faktum

Igår fortsatte det med både mag- och mensvärk. Tacka vet jag min majskudde som åkte in och ur micron hela tiden för att värme min värkande mage.

Sov lika dåligt inatt som tidigare nätter. Somnar sent. Sover dåligt, orolig, drömmer mardrömmar och vaknar tidigt. Somnar om och vaknar till sedan som man varit död när klockan ringer.

Idag hade tempen sjunkt till 36,6 så att mensen var i antågande var ett faktum. Inte minst bekräftades det av ytterligare ett negativt graviditetstest idag. Och nu, för en stund sedan satte det igång. Jäklar så jobbigt det är, proppat i mig ipren och panodil, hoppas att det börjar verka snart. Saknar min majskudde...

1 kommentar:

Astillbe sa...

Hej sommartjejen! Nej jag tror inte det, jag har mest varit på AFF (sedan juni 2003) och numera även på FL.

Lycka till själv!
Kramar