torsdag, maj 18, 2006

Irriterad

Nu när jag väl bestämt mig för att beställa en personaldator så är det försent! *morr*

Jag har tvekat innan eftersom jag har valt att lägga varenda kula som blir över på bebiskarusellen. Men nu ville jag satsa på mig själv. Och så har jag haft så fullt upp hemma med hantverkare och besök och jobbet skall vi inte tala om där jag jobbat över varje jäkla dag. Jag är helt slut på morgonen och orkar knappt ta mig upp.

Förra gången (i höstas) gick det att beställa över en vecka senare efter deadline och jag trodde väl någonstans att det var så nu också. Ringde till och med företaget som har hand om detta men blev avfärdad med en gång.

Jag är så sur och irriterad. Jag ville verkligen ha den datorn.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit också! Du kanske kan lägga pengarna på en resa istället. Är det någon som förtjänar en resa på tu man hand så är de ni!
Kram

Astillbe sa...

Började faktiskt fundera på det igår när jag var inne och hälsade på dig. Ta skattepengarna till det.

Kram!

Ps. Nu vet jag att vi är i semi!
:-D