måndag, maj 22, 2006

Ingen mens

Fortfarande ingen mens men gott om mensvärk. Jag har haft så fruktansvärt ont till och från nu i två dagar. När min mensvärk sätter in då handlar det vanligtvis om 1-2 timmar högst innan blödningen kommer igång. Men inte en endast liten droppe än. Jag vakade till och med på natten över att det gjorde så ont och tryckte min (avsvalnade) majskudde mot magen.

Dessutom har jag magknip till och från. Det kan värka till och göra ruskigt ont det också, värker ända upp mot solar plexus. Speciellt på morgonen och när jag har ätit.

Jag gjorde ytterligare ett graviditetstest imorses och det visade också negativt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Om du har fortsatt med progesteronet kan det vara så att den skjuter fram mensen.

Kram!

Astillbe sa...

Hej Tina! Nej, jag slutade med det i lördags. Det brukar alltid komma igång annars när jag slutar...

Så går det när man mixtrar med kroppen.